Nära

Så sjukt nära RUL nu! Väldigt spänd och nervös. Att bebis lever är det ingen tvekan Om,jag känner rörelser varje dag och Fredrik har tillochmed känt utanpå och det syns redan utanpå om man tittar noga 😉. Kände tidigt med Vira också men hon var väldigt lugn i magen vilket jag tvekar på att denna krabat kommer vara då jag känt sen vecka 15. 

Allt vi önskar oss är en frisk bebis,vi kommer inte kolla kön denna gång heller. Eller som jag brukar säga "Fredrik har inte äran att bära barnet,han får bestämma". Och han vill hålla på det 🙏


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite om dina tankar inför förlossningen? Vad du är mest rädd för osv?

Svar: Absolut,det kommer!
Li Blom

2017-07-09 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0