50-60% (Vecka 22-25)

Kroppen:

Aj aj i fogarna 😣
KĂ€nns inte alls bra och det stĂ„r klart att jag inte kommer kunna jobba i 7 veckor till. Har vikariat i 4 veckor till och sen ska jag försöka fĂ„ en sjukskrivning om det fortsĂ€tter sĂ„hĂ€r. Inte vad jag hade rĂ€knat med,med Vira promenerade jag till vecka 40 och nu slĂ€par jag benen efter mig pĂ„ jobbet och stĂ„nkar och stönarđŸ˜¶
VĂ„gen stĂ„r pĂ„ 6 kg plus och magen Ă€r sjukligt trög đŸ’©. 

KĂ€nslor&oro:
Är jĂ€mn i humöret tycker jag sjĂ€lv 😋
Snitt eller vaginalt? Kanske klarnar snart...

Maten&cravings:
Inga konstigheter. God aptit och inga cravings. 

TrĂ€ningen: 
De senaste 4 veckorna har jag snittat pĂ„ 2.5 pass i veckan. Önskar 3-3.5 men jag har jobbat heltid och har fan inte orkat 😋

Framtid&lÀngtan:
Tiden gĂ„r sĂ„Ă„ fort! För första gĂ„ngen nĂ„gonsin ser jag fram emot vintern🙏 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0