V 39

Vecka 39 (38+2) och jag har gått upp prick 10 kg och fått mina första ljusa bristningar på magen.

Imorgon väntar vändningsförsök och jag har landat i det.
Hoppas att det lyckas men gör det inte de så blir det också bra. 
Det som är lite störande är att rörelserna i magen har varit likadana i måååånga veckor,misstänker att Bolla har legat i säte men barnmorskan har inte känt de. När jag var där i v 36 lät hon inte helt säker på hur h♥n låg men kollade inte närmare på det.
Vi får se imorgon helt enkelt! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

😂

Svar: ??
Li Blom

2015-05-03 @ 15:51:21
Postat av: Linda

Hoppas allt går bra :)

Svar: Tack :) ♡
Li Blom

2015-05-03 @ 19:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0