V 32

"Bolla" ska nu tjocka på sig och lungorna ska mogna,annars är allt färdigt.  Hur galet?
Vecka 32 inleddes med besök hos barnmorskan. Känner mig tyvärr inte som omhuldad när jag är där.  Men antar att hon
ser på mig att jag strålar och mår bra ;) Jag har inga frågor,jag söker information själv och har mål i munnen att säga till om det är 
nåt jag undrar över...

Bolla ligger med huvudet neråt och det är troligen rumpan jag känner putandes på höger sida.
Vikt: 65.9 =plus 6.4 kg
Sfmått: 30
Hjärtljud ca 140
Hon höftade igen...
Blodtryck: 124/79
Mitt blodtryck har varit förhöjt även innan graviditeten så det bara blir bättre och bättre! Förvånade då det brukar bli tvärtom men känner mig så galet harmonisk ska ni veta.  Går runt och myser och ler mot min spegelbild så fort jag får chansen :)
Syns inte direkt bakifrån än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0