Trött

Sportlov=träningsskola.
Ensamt ansvar för 15 st högstadieelever var inte så jobbigt som ogravid,nu känner jag mig lite som en svettig flodhäst,hehe.
Är trött.  Kroppen börjar förbereda sig inför livet med bebis och jag vaknar mitt i natten och kan vara klarvaken i flera timmar. Har sovit i ett av våra gästrum de senaste nätterna. Vår säng är hög och stenhård,älskar den men studsar inte direkt upp ur den under alla nattens kisspauser. Den gamla sängen är låg och mjuk och i den har jag typ 3 meter från huvudkudden till toaletten,perfekt ;)
Hoppas det här inte framstår som gnäll,älskar varje sekund av graviditeten :) Tycker faktiskt att det är helt magiskt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud....lite gnäll måste man ta från en gravid;-) det hör till. Jag älskade stt vars gravid och ja hade två lätta graviditeter men kroppen förändras och det är jobbigt att vara gravid.....inte minst psykiskt:-P
Så lite gnäll kommer på köpet

Svar: Ja det är mycket som händer psykiskt ;)
Li Blom

2015-03-04 @ 10:14:17
URL: http://fridaforsblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0