Besök hos barnmorskan

Dags igen,idag är jag i v 34 (33+4)
Vikt: 67.9 kg=Plus 8.4 kg
För första gången fick jag lite viktångest,plus 2 kg på 18 dagar... men väger över 1 kg mindre hemma på morgonen. Men vikten ska jag verkligen inte bry mig om!
Blodtryck: 131/77
Blodsocker: 5.7 efter ett träningspass utan påfyllning. 
Järnvärde: 137
Det är så jäkla bra utan tillskott! Började på 145 i september och har som lägst haft 135,inte i närheten av någon brist.
Barnets hjärtljud: Ca 135. Hon höftade igen...
Barnets position: Huvudet neråt men rörligt.

Dagens träningspass:
-4 set utåtrotationer
-5 set raka marklyft med kettlebell+ryggdrag
-4 set sittande rodd+benböj med pilatesboll mot ryggen
-3 set benspark+bred stående rodd
Det var allt jag hann med innan Bm.
Tog en liten 3 km promenad på förmiddagen,längre ska jag nog inte gå längre,det går lååångsammare och långsammare och jag blir så sjukt stel efteråt...

Kommentarer
Postat av: Linda

8 kilo här nu. Nu börjar vågen dra iväg! 😅

Svar: Uj uj :P
Li Blom

2015-04-02 @ 08:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0