Nyfikenhet och funderingar

Vad kul med så många nya läsare :) 
Jag känner själv att min blogg&instagramkonto (libloms) är väldigt mycket graviditet nu men det är ju det största som hänt oss så det klart fokuset hamnar där...
(Ni vet att ni läser med "om allt går bra"-filter. Tänker inte belysa min oro varje gång,det enda som är viktigt är att barnet mår bra)

I och med att sparkarna blir tydligare desto mer spänd blir jag på vem som bor där inne. Har verkligen ingen känsla för om det är en tjej eller kille. Men vid varje spark kommer jag på mig själv med att tänka: Min lilla kille!
Haha ;)
Nyfikenheten är verkligen bara härlig och ångrar inte en sekund att vi inte tog reda på det :) 
Att barnet blir hårigt(längre fram) och får fylliga läppar kan vi nog vara rätt säkra på ;) Bruna ögon efter mig vore ju väldigt väldigt roligt men alla jag känner som fått barn senaste 5 åren med en brunögd förälder har fått blåögda barn... Fredriks mamma är brunögd men alla 4 barnen är blå/grön/gråögda men då finns anlagen iaf ;)

Men namn alltså.... Vi tror verkligen inte på att bestämma namn innan man sett barnet men vill ju gärna ha några förslag att välja mellan. Men på listan finns nu ett 20tal namn som känns "OK" och man vill kanske känna mer? Vi är dessutom lite allergiska mot namn på topp 100 eller iallafall topp 50... 
Vi verkar dras åt namn på 4 bokstäver,lika många som efternamnet.
Har ni några förslag? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Milo. Olle. Maja. Meja. Tuva. Love. Wera. Adam. Alma. Irma. Lilo. Sara. Saga. Theo. Loke. :-)

Svar: Tack! :) Gillar Wera och är lite inne på varianten; Vira! Lilo har jag gillat sen jag såg Femte element men lite väl likt Li kanske? ;) Alla andra förslag har vi nån annan koppling till.. :/
Li Blom

2015-01-27 @ 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0