Livet!

Madde&Fredrik är ju min fd svägerska/svåger men vi har skojat om att dom "vann" mig i uppbrottet med mitt ex. Tappade aldrig kontakten utan den blev snarare starkare och Madde är en av mina bästa vänner. Är oerhört glad att dom är i vårt liv och att vi kommer så bra överens alla fyra.

På en fest i februari 2011 satt jag,Madde,Fredrik&Fredrik och pratade om framtiden. 
Jag sa lite på skoj:
Vi borde synka våra framtida barn!
-Jaaa
Jag kan tänka mig att skaffa barn när jag är 27/28 år (fyller 27 år 2 v efter bf ;)
-Nja det är lite sent för oss, sa Madde.
-Då synkar vi er andra med vår första!
 
 
När vi blev gravida så började jag räkna på fingrarna och tänkte: Om allt går vägen är jag i v 25 när Madde&Fredde får sin andra bebis. 
Igår fick vi snosa på henne,Folkes lillasyster ♥
Folke 4 dagar gammal i juli 2013 och lillasyster 2 dagar gammal i januari 2015.
Om 4 månader har vi en egen skrutt. Livet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0