Kommentarer på kroppen

Äntligen v 26 efter 2 veckor i v 25 ;)
Jag har hittills gått upp 4 kg och har fått höra kommentarer från alla håll:
- Har du bara gått upp X kg med den där kulan?!
-Vecka X och redan så stor?!
-Men vilken liten mage,vad blir det för litet barn om du ska ha i maj?
-Vilken kagge,är det tvillingar?
- Du har ju bara mage
-Det där blir en stor bebis (mormor....)
Nu är det ju så att jag VET att jag inte är stor,inte för min vecka,inte överhuvudtaget. 
Jag känner mig helt normal; Jag är gravid!
Tycker det är helt otroligt hur en kula kan öppna upp för så mycket kommentarer. 
Sen när blir det Ok att kommentera på någon annans kropp? Försöker att tona ut men det är inte alltid lätt...

Ätit-något-mage Vs morgonmage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0