JAG ÄR I MÅL!

Har haft som målet att väga 60 kg ett tag och nu har jag äntligen nåt mitt mål :D
Jag ville bli större&starkare. Synliga muskler och helt enkelt väga mer. Annars ska man inte bry sig så mycket i vågen men för mig har det varit ett bra mått när jag ska uppåt! Jag vägde 46 kg i januari 2008 och låg stabilt på 48-50 kg i många år till mina 161 cm så 60 kg är rätt mycket.
Det har tagit lång tid-men jag har gjorde det väldigt cleant. Det ligger inte i min livsstil att ha ätardagar,äta massa socker&junk för att få "gains". Jag äter som jag alltid gjort men lite mer och minst 1 påse bananchips från Renee Voltaire till helgen ;)
 Mitt sockersug är noll och om det uppstår så gör jag egen choklad på agavesirap,kakao och kokosolja. Blir jag sugen på salt så äter jag ovannämnda bananchips eller rostar kikärtor. För mig är hälsa en helhet och i min ingår minimalt med tillsatt socker&skräp.
Nu har jag tagit mitt viktmål och det är dags för nya planer...
 
 
Här vägde jag 46-48 kg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0