Kroppen är häftig!

Har nog inte insett hur snygg kropp jag faktiskt hade :P Kommer kanske aldrig se ut sådär igen men ska göra mitt bästa. Nu njuter jag för fullt av att växa,vet att det är tidigt och mycket krämpor kan drabba mig än men jag älskar att vara gravid! Så glad att jag har äran att vara gravid,så häftigt! Idag har jag med säkerhet känt de första buffarna :D Har känt nåt tidigare men inte men inte varit 100% säker på att det inte är bubblor och gas ;)
 
Juli 2014 vs December 2014
Skiljer ca 1 kg mellan bilderna.
Gravbilden är dock på kvällen efter 3rätters så riktigt så stor är jag inte dagligdags...

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Li! Grattis till graviditeten! Kan du inte berätta lite om hur du tänker inför förlossningen? Jag överväger nämligen att inte skaffa egna barn just för att jag är så rädd :( /Lina

2014-12-03 @ 22:13:52
Postat av: Mallan

Fortfarande snygg kropp! ❤️

2014-12-04 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0