Formtoppen

Senaste omgången av Formtoppen är nu avslutad. Jag kommer ta en paus från Formtoppen men om några veckor drar jag igång en PT-grupp för dig som är mer intresserad av styrketräning,teknik,maxstyrka och viktuppgång- Håll utkik,kommer bli grymt!
 
I går överlämnade vi en goodiebag till kvinnan som lyckats bäst under denna omgång av Formtoppen,duktiga Maria! Hon hade en riktigt bra utgångsläge men lyckades ändå förbättra sig något otroligt:
Chins: 136% förbättring.
Magstyrka: 110 % förbättring
Bålstyrka: 147 % förbättring
Benuthållighet: 143% förbättring.
Löptest: 110 % förbättring
Hon förlorade 21.5 cm på kroppen och gick ned 4.8 kg varav 3.6 kg fettmassa.
Allt detta på 8 veckor!
Otroligt bra jobbat Maria!
 
Malin Magnusson, Maria Holmberg och jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som en väldigt kul idé! Kommer det vara mycket teori i den gruppen också? Tänker mig litegrann av en fördjupning. Skriv upp mig i så fall! :-)

Svar:
Li Skarp

2013-03-23 @ 11:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0