Aktivt jobb

Mör!
 
Måndag: Instruerar ALLA maskiner på jobbet 2 gånger.
Gör uppvärmningen tillsammans med PT-grupp+instruerar nästan alla övningar.
Egen träning.
Tisdag: Instruerar alla Easyline-maskiner.
Gör uppvärmningen tillsammans med PT-grupp+instruerar nästan alla övningar
Egen träning.
Onsdag: Kör uppvärmningen tillsammans med PT-grupp+instruerar alla övningar.
Instruerar 15 funktionella övningar med träningsskolan.
Kör uppvärmningen tillsammans med PT-grupp.
 
Känns otroligt kul med träningsskolan. Det är tretton 13-15 åringar som lägger några timmar om dagen på sitt sportlov för att lära sig träna,jag är enda ledaren,läraren eller vad man ska säga. Idag kom en mamma fram till mig och berättade att hennes barn kommer hem och berättar allt dom gjort under dagen och mamman frågade om hen om det var bra:
-Ja det är jättekul och Li gör det så roligt!
Bara det gjorde ju hela veckan men då sa samma mamma:
-Det känns jättebra att hen får en positiv förebild.
Då ville jag gråta av stolthet.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men gud, JAG ville gråta nu för att det var så fint!

2013-03-07 @ 07:28:55
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0