En hälsosammare sommar...

Ska sommarjobba ännu en sommar. Natt inom vården,tredje sommaren på samma ställe. Känns faktiskt bättre än väntat.
Känns skönt att kunna spara ihop pengar under sommaren istället för att leva upp dem. Fick välja vik och var "smart" och tog 74% istället för förra årets 100%. Kommer jobba 2 dagar i veckan som PT också.
Förra året slet jag som ett djur,det var ingen rolig sommar,varannan vecka jobbade jag 5 nätter plus pendlingen till Uppsala och jobbade dag som PT. Det var riktigt jobbigt,slitsamt och jag var tråkig flickvän/kompis. Dessutom blev jag riktigt sjuk så fort jag gick av mitt vik.
I år ska jag ta hand om mig själv, sova ordentligt,träna på som vanligt och göra roliga saker,sola bada&umgås. Ska försöka vara hård med PT-tiderna också,inga tidiga morgonkunder om det inte är panik.
Och belöningen efter dubbeljobbet: En utlandsresa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0