Jobbig dag

Åkte hemifrån kl 9. Möte på jobbet kl 10. Leder Easyline kl 12. Tränar ryggen 13.30 Skulle ha kund 15.00 som avbokar. Ringer en massa samtal (det gick dock braaa),(Oplanerat: skriver in en medlem,testar en blivande Formtoppare),kunden kl 18 avbokar. Så jag slutade egentligen kl 12.30. Hade kunnat åka hem färdigtränad,duschad och mätt kl 15.
Och nu strejkar min nacke,Fredrik får agera massör när han kommer hem!
 
Kul att min visit till Lidl insirerade Madde!
Och även Mallan tror jag! Peppad inför nästa besök ;)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag var där här om dagen!!dock inga lammracks på mitt lidl :-( besvikelse!!!! Men handlade stora påsar med sötpotatis, vanlig potatis, stora fina kiwis, spetspaprika, 2 kg apelsiner och storpack knäckebröd för 120:-, så det var bra :-)

2013-01-11 @ 13:11:13
URL: http://malinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0