Jobbar en fredagkväll :)

Sitter på golvet i extrarummet (som jag försöker övertyga Fredrik om att vi ska göra det till mitt kontor/hemmagym) med böcker,tidningar och hemsidor framför mig och fnullar på mitt pass som jag ska ha 8 måndagar framöver: Löpträning!
Passet heter löpskola och ja,det kommer innehålla löpskolning men framför allt löpträning vilket jag tror att deltagarna förväntar sig!
Trots att jag har gått några olika instruktörsutbildningar så har jag inte jobbat som det i grupp så det ska bli väldigt spännande på måndag :)
 
 

Inte bästa tekniken när man är skadad ;) Upploppet på Gävle halvmara maj 2012.
Har bestämt mig för att köra halvmaran  om 2 veckor ändå! Har funderat fram och tillbaka men kommer hela tiden fram till en sak:
-Man kan inte avboka för att man är rädd att misslyckas!
Det är inte min filosofi och det är inte budskapet jag vill ge till mina klienter!
Jag får se det som ett roligt långpass och vad gör det om jag får en sämre tid än sist?
Ingenting. Jag är skadefri nu och om jag kunde springa 20 km då med en ett ben släpandes efter mig så kan jag springa med dåligt flås nu ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0