PT-Li

Ja ja ja ja ja! JA jag har fått ett jobb :D
Inte vilket jobb som helst utan som PT &Lifestylecoach på Actic i Uppsala.
Precis vad jag vill göra,så satans nöjd,glad och tacksam.
Ni anar inte hur orolig jag varit. Har skrivit här och ojjat mig inför vänner men som vanligt har jag haft mer oro inuti än vad jag gett sken av. Nu hann jag bara vara arbetslös i 14 dagar,jag han inte ens skriva in på arbetsförmedlingen. En otrolig lättnad. Men jag vet att det inte kommer bli lätt. Pendlande och h-å-r-t arbete kommer krävas av mig för att få klienter och få dem att stanna. Det kommer bli fattigt,slitigt och tufft. Men jag ser fram emot det. Så jävla peppad!!

Igår var jag alltså på rekryteringsträff på gymmet. Av ca 20 sökande (?) så valdes vi 8 ut,4 killar och lika många tjejer. Först fick vi en genomgång av företaget och sedan blev hälften "PT",resten klienter för rollspel!
Vi fick ett scenario medans de andra gick ut och sen skulle "PT" ha konsultation med oss medans en riktig anställd satt bredvid och antecknade. Efter konsultationen gick vi upp i gymmet där "PTn" skulle visa 3 övningar,1 i maskin,1 med fria vikter och 1 funktionell övning. Jag var klient först vilket var en jättefördel för mina nerver! Sen bytte vi såklart roller och jag tyckte att det gick riktigt bra för mig som PT! Sen blev det lunch och de höll överläggning om vilka som skulle gå vidare till intervjun! Nervöst kan jag säga!!! Men jag gick vidare tillsammans med de tre andra tjejerna och två killar,två killar blev alltså bortgallrade efter det praktiska momentet.
Sen var jag sist ut för intervju. TRE (?!) personer intervjuade mig och jag var svettig och sjukt nervös! Men tydligen gick de vägen för igår eftermiddag ringde dom och sa att dom ville anställa mig :D
Totalt blev vi 5 anställda,3 tjejer och 2 killar.
SÅ glad att få komma ut i arbetslivet med allt vad det innebär :)

Och tacktack tack till alla vänner för allt stöd och pepp jag fått!! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra jobbat! Stort grattis :-)

2011-09-02 @ 10:21:40
URL: http://skavsjo.shapemeup.se/
Postat av: Madelene

Du är BÄST!!!! Så värd det!

2011-09-02 @ 12:29:47
URL: http://enbildtill.wordpress.com
Postat av: ..:Sarah:..

woohoooo !! GRATTIS :D

fan va roligt Li. de kommer bli super de här.



2011-09-02 @ 14:31:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: SaraL

grattis li!! fan va kul :)

2011-09-03 @ 01:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0