PT-Kväll

Vi har haft PT-kväll på Centralbadet!
Lite tävlingar och snicksnack,skitkul!
Fattar inte att jag bara jobbat 7 veckor,känns längre!
Även fast jag är väldigt mycket vanemänniska är jag sjukt flexibel om jag får säga det själv. Nya situationer skrämmer inte mig :) Tänker inte ens på att jag sitter på tåg 140-280 min om dagen,det är inga problem. Jobbar,smsar,läser bloggar och sover,hehe. Väljer att inte tänka på att jag "slösar"
 bort tiden,även om det är tungt att pendla.

Dagens träning:

18 min på löpband (inte längre pga djävulsk träningsvärk i rumpan)
4 min rask gång
6 min jogg á 6.40 per km
5 min löpning á 5.24 per km
1 min löpning á 4.48 per km
2 min nedvarv.
Dips på bänk. Bicepscurl med hantlar. Pushdown. Bicepscurl med stång. Skullcrush. Omvänd bicepscurl med stånd. Tricepsextenstions.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0