Love

Bra dag!
Började dock sådär... Att gå upp kl 07 för att tvätta en lördag är inte skoj.
Men det är 32 hushåll som DELAR på 1 (en?!) tvättstuga så jag lär ta tiderna jag får.
Sov som en kratta som vanligt men gick på Intensiv kl 11,TUNGT!

Mamma hämtade upp mig och vi var till spåtant igen! Så spännande!
Lite av det som sas:
- Hon såg min huvudvärk som kommit på senare tid. Hon nämnde brytningsfel på ett öga vilket jag misstänkt eftersom jag alltid haft perfekt syn men känt att jag ser sämre.
-Hon såg att jag sover kasst. Och hon frågade om jag är mörkrädd?! EH ja?! Tydligen har jag tagit "någons" plats och ska flytta sängen. Och lägga upp en bibel.
-Hon såg kärlek... Inte en karl... utan 2 :S  (inget EX dock och här säger vi: WOHO!)
-Lyckonummer 3,7 och 11.
-Tuff sommar-jobb
-Tuff vår-skola

Efter det har jag varit hos mamma hela kvällen- mat,melodifestival och snacks!
Fick alla hjärtansdagpresenter av älskade mamma,hängsmycke,tianlott(10 kr vinst ;),olja och 200 kr :D

Juni 2009
LOVE YOU.

Kommentarer
Postat av: T

Bloggraggar lite grann!! Tror jag iaf.. Det vill jag göra, men vet varken om jag gör det eller hur man gör det.. Iaf så är det här bara en massa komplimanger som kommer ut i konstigt skrift.. Hoppas å hoppar att du mår bättre än bäst iaf :)

2010-02-13 @ 23:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0