Det spökar hos mig- helt övertygad!

Ska försöka förklara detta så bra som möjligt...
Jag har länge varit övertygad om att det spökar i min etta. Jag har "känt" att jag inte är ensam.
Igår natt var det så tydligt att jag inte vågade blunda, vet inte hur jag ska förklara det men de känns verkligen att det är energi i luften.
Vet att det låter GALET men jag är inte ens mörkrädd,jag tror egentligen inte på "spöken" men det är något.
Jag låg iallafall på spänn,en låda med kläder låg urdragen och jag ser hur en tröja rör sig.
Jag spänner ögonen,hjärnan kan ju spela en ett spratt när man är trött och lite rädd-tröjan rör sig fortfarande som om en mus låg under den. Går upp och stänger igen lådan och kissar.
När jag lägger mig i sängen är jag lugn... tills jag känner små "dunk" från under sängen-observera att jag är lugn när jag lägger mig! Mitt hjärta slår inte så snabbt att jag kan ta det för dunk underifrån...
Då bestämmer jag mig för att blunda,kommer bara hetsa och skrämma upp mig själv mer om jag ligger på spänn och tittar.
Somnar.
Vaknar lite senare. Plötsligt känns det ett stort tryck på mina höfter,som om någon lägger sig raklång på mig!!!!!
Trycket varar några sekunder och jag försöker få fram-vad är det?! men jag får inte fram ett ljud!
Jag vet inte vad detta är.. känns inte som jag inbillat mig natten.
Vad ska man göra? Ringa ghostbusters?!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men gud, du är så modig! Jag hade grinat och varit förstörd och aldrig mer kunnat sova. Det här måste vi ta tag i. Jag känner ett medium som var med i ett reportage jag fotade. Ska jag ringa henne?

2009-12-27 @ 16:30:52
URL: http://enbildtill.wordpress.com
Postat av: Mange

Ewww, fick rysningar när jag läste detta. Man har ju hört att man ska konfrontera spöket, jag vet inte kanske prata med det innan du lägger då? :P

2009-12-28 @ 01:56:55
Postat av: Olle

jag tycker det låter som om spöket försökte ligga med dig - flytta snarast

2009-12-28 @ 06:25:12
URL: http://aclassicinthemaking.wordpress
Postat av: Anna

OKEJ! Hetsa inte upp den/det! Och kolla vad du än gör inte på "paranormal activity" . Hjälp!

2009-12-28 @ 23:12:06
URL: http://arn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0