Vaken...

Eftersom att jag grinade och diskuterade till 03.30 igår natt sov jag till 12 på dagen.
Nu är klockan 01.30 och jag är inte ett dugg trött trots att jag har masserat/masserats i typ 5 timmar idag. Jag borde vara jättetrött.
Har iallfall sysselsatt mig med att ladda upp alla kort från fredagen och kika på IDOL... Skulle ju kunna plugga,ha!
Min motivation ligger i botten...


När jag såg Idol tänkte jag att Katrin MÅSTE vara gravid!
Men sen kom jag på att hon skrev om att hon har struma och äter medicin men... inte vet jag.

Kommentarer
Postat av: jenny... knådarn:)

hej! när tänkte du gå till massagen idag? öva öva öva haha... kram jenny

2009-10-20 @ 13:14:53
Postat av: Li

Jag måste plugga men jag kan komma dit till halv 5... inte mycket tid men man kan ju snacka ihop sig iallafall...

Skulle man göra hand-och fotmassage?

2009-10-20 @ 14:08:05
URL: http://skarpast.blogg.se/
Postat av: .jenny.

nä inte som jag förstod det... men ansiktsmassage... får höra när vi kommer dit... jag går också dit till halv

2009-10-20 @ 15:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0