Spännande!

I söndags träffade jag min gympalärare från högstadiet när vi tränade på fjärran,jag berättade att jag läste femte terminen på hälsopedagogiska programmet och hon blev jätteexalterad.
Min gamla skola har hälsoinriktning och ska ha temavecka och de vill ha föreläsningar om kost,stress och motion för eleverna!
Jag är nu länken mellan skolan och mina klasskamrater! Så spännande känns det... Jag har aldrig varit "ute på fältet" så det ska bli jättekul!
Så... om det är några hälsopedagoger som läser detta och vill vara med: hör av er till mig!
Jag är såååå exalterad och nervös!!

Kommentarer
Postat av: Sara Ericson

Li, jag var på min gamla skola med Marina förra veckan och föreläste om stress och självkänsla under deras hälsovecka, du anar inte hur nervös jag var men attan va kul det var! Snacka om att man utvecklades! Ta vara på chansen! Kram Sara

2009-11-11 @ 11:35:39
Postat av: Li

Ja det ska bli så kul! :)



Du är såå duktig och modig och stark,tro på dig själv Sara! KRAM

2009-11-12 @ 13:37:31
URL: http://skarpast.blogg.se/
Postat av: Sara Ericson

Tack sötnos! :) Lycka till, det blir nog jätte kul! Kram!

2009-11-12 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0