Min tisdag

Oj vilken lång dag det har varit idag!
Började med att gå upp 8.15 för att gå hem till Putte för att hämta Lill-babs men tji fick jag...
Porten öppnande inte förän 9.00 så det var bara att knalla hem igen och äta frukost.
9.30 hämtade mamma mig och vi plockade upp Lill-babs och lämnade henne hos min antagligen svininflusena-sjuke lillebror.
Sen var vi på Valbo köpis och käkade lunch på Ikea innan jag skulle till skolan för introduktion av den nya kursen.
Jag är så otroligt utmattad och skoltrött och det kändes segt att börja med något nytt när man inte är klar med det gamla...
På eftermiddagen joggade jag och mamma i Hemlingby. Vi har börjat med det på tisdagar,varannan tisdag Hemlingby,varannan tisdag i Sätra. Mamma har följt en schema ur "iform" och har nu gått från en slö rökare till en pigg rökare med aptit på träning:P
Idag gick det så satans bra att springa hade värsta flowet! Vet inte den exakta tiden men jag är NÖJD.

Efter löpningen (jaa jag sprang fan,joggade inte :D) så masserade jag mamma! Min första massage efter kursen som var för 2 veckor sedan men det gick jättebra! Drog över ca 10 min men det gjorde ju inget i detta fall.
Jag har haft en kanondag med min mamma alltså :)

("Kan man ha rakare hår än dig?" sa en klasskompis på gymnasiet när jag ville köpa plattång... Hon hade fel,som vanligt.)
Vill du ha massage av mig? Let me know!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fast ditt hår är ju spikrakt, det är ju bara blött och risigt.

2009-11-03 @ 20:51:44
Postat av: Li

haha det är torrt som snus sisodär två timmar efter tvätt! Vad vet du om mitt hår?!

2009-11-03 @ 21:13:22
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0