Lätt shopping och husmors tips sökes!

Idag har jag shoppat lite lätt... igen. Två av tre plagg på rea dock!
Linne med knappar från Åhlens barnavdelning
Långt linne med nitar från Lindex
Godis tshirt från Åhlens barnavdelning

I love shopping <3

Jag har haft en fettknöl på bröstet ett tag nu... den såg ut som en knallgul liten plita så jag lessnade och försökte sticka hål på den... EH dåligt move. Nu ser det ut som en ENORM infekterad jävla finne.
Vad ska jag göra åt den?! Något tips?!
Frågade mormor och såhär gick samtalet:
-Mormor vad ska jag göra åt min fettknöl?
-Jodu Li,så här ska du göra... *konstpaus*
Jag jublar inombords,yes ett riktigt husmors tips kommer nu...
-Sätt ett plåster på den *gravallvarlig*
Hahaha.

Kommentarer
Postat av: stina

Hej du!

jag vet en som har operereat bort en sån där fettknöl.

och precis som du säger så är dom hur små som helst först men sedan kan det gå fel om man börjar försöka ta bort den själv.

Han tog iaf bort sin på face och body center tror jag.

fast den var i ögonvrån.

kolla där vettja.

2009-07-13 @ 22:24:44
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: Olle

aasså jag tyckte allt från december och bak hit var okej och det var roliga bilder på niklas, men den här..

2009-12-28 @ 06:48:07
Postat av: Li

Hahaha! Då lägger jag ned bloggen nu,Olle! Ta hand om Niklas!

2009-12-28 @ 12:42:16
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0