Varför träffar jag alltid hotfulla människor?

Jag har gjort det igen. Bråkat med en hotfull människa. Det händer ju mig hela tiden..
Den här gången kanske jag gjorde fel från början och var kaxig men det rättfärdigar inte hans beteende.

Jag var ute och gick med Babs,jag har nästan aldrig bajspåsar med mig.
Hon bajsade på sidan av fotbollsplan. När jag gått ca 50 meter skriker en gubbe i 60årsåldern till mig:
Han Jag:
-Har du inte glömt nåt här?!
-Jag har inge påse tyvärr..
-Jag har påse här som du kan få!!
-Eh... men då kan ju du ta upp det (kaxigt jag vet men jag hade ju redan gått en bra bit och han hade en elak ton)
-Kom hit och ta upp skiten! Jag vill inte att mina ungar ska få skit på sig!
-Nej!
-Ska jag kasta skiten på dig eller nu kommer du hit!!
Jag fortsätter attt gå.
När jag kommer runt kröken så kommer han i sin fina nya svarta jeep och stannar.
Han kommer ut med en påse i handen.
-Här har du skiten!!
-Ja ge mig den då.
Han vägrar ge mig påsen och svänger med den som om han ska kasta det på mig.
-Jag vill inte att mina ungar ska får skit på skorna!!
-Går dina ungar med skorna inomhus eller?!
-Nej men det räcker ju att dom får det på skorna!
-Men ge mig påsen om det är ett problem.
Han svänger med påsen och försöker få mig att stoppa handen i påsen,han missar och påsen hamnar på backen.
-Men va fan är ditt problem?! Att du slösar energi på det här!
-Fan vad skönt i klev i skiten!!
-Jaha och?! Jag går inte med skorna inomhus som dina ungar verkar göra!!
Han närmar sig mig som att han ska slå mig!
-Va fan håller du på med?!
-(kaxigt) Jag gör inget!!
-Du närmar dig mig på ett hotfullt sätt!
-Ser jag dig och din hundjävel i igen då jävlar!
-Jag går för fan vart jag vill med min hund!
-Du går aldrig utanför mitt hus igen hör du det!
-Håll käften gubbjävel!
Han hoppar in i bilen.
-Inte för dig.


Varför stöter jag på dessa människor?! Han måste ha så jävla mycket ilska inombords,hur okar man?! han hoppar alltså in i bilen för att ge mig min hund bajs...
Hade han haft en vänlig ton från början hade jag gärna gått tillbaka och plockat upp de.
Fan vad jag vill lägga bajs i hans brevlåda nu. Gärna mitt eget bajs.

Det är ju inte första gången jag stöter på en hotfull människa.
http://skarpast.blogg.se/2008/march/hotad.html

Kommentarer
Postat av: madde

men herregud!

2008-04-09 @ 14:00:11
Postat av: milla

hahaha men jesus :-P

Håller tummarna för dig på uppkörningen! :o)

2008-04-09 @ 15:04:28
URL: http://www.halsofreak.blogg.se
Postat av: MrK

Hur gammal är du egentligen?

2008-04-09 @ 18:00:15
Postat av: Sarah

åh jag hatar när det blir sådär. När folk är allmänt otrevliga i onödan och sen åker ens egna taggar också ut och sen är det krig typ!

2008-04-09 @ 22:22:33
URL: http://dementedwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0