Ottos Jens Henrik

I helgen döpte vi Otto🎉 
I samma lilla kapell dÀr Fredrik&hans syskon Àr döpta,dÀr hans förÀldrar&vi Àr vigda och Vira döptes.
Hade noggrant förberett Vira pĂ„ att hon skulle hĂ„lla mig i handen och försöka vara tyst. En önskedröm men man kan ju hoppas. Hon var tyst som en mus men ville vara i min famn,hade trĂ€ningsvĂ€rk dagen efter😆 Sen viskade hon supertyst "FĂ„r jag gĂ„ till mormor Ulla?" som vi strategiskt placerat lĂ€ngst fram. SĂ„ duktig! Och Otto! Sög pĂ„ sin hand och tittade pĂ„ prĂ€sten hela tiden. Fantastiska Erik sjöng "Vid din sida" och "En vĂ€rld full av liv". 
Sen Ă„t&fikade vi pĂ„ Stenvallen som vanligt,sĂ„ gott och fint,Fredrik&svĂ€rförĂ€ldrarna fixade allt,jag hade bara köpt en klĂ€nning😋 Och som vanligt nĂ€r vi ordnar sammankomster var vĂ€dret underbart,första riktiga vĂ„rdagen🌞
En underbar dag för vĂ„r glĂ€djespridare💖



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0