Sista jobbhelgen,Babblarna och kalas.

Då har jag jobbat sista helgen på 1 år ✌ Så jävla skönt. 3 arbetspass kvar🎉 Ser fram emot alla sovmornar de kommande helgerna och ha lååånga lackade naglar 😁💅 Vira ska gå 15 timmars från och med nästa Vecka,kl 09-14 tis-tors,blir perfekt!


I lördags var vi på musikal,Babblarna 😋 En spänd tjej sätt helt tyst med stora ögon,hon var så.impad. Grät en skvätt för att hon var så duktig och tyckte det var kul,dessa hormoner! Vi lunchade tillsammans efteråt innan jag tränade och åkte till jobbet. Känns fint att hitta på extra roliga saker med Vira nu. Furuvik,buspalatset och Babblarna är gjort,vill hinna med en sväng till på buspalatset och Fjärran höjder i Gävle. Vet ju aldrig när vi kommer ut på såna aktiviteter igen hela familjen...

Igår firade vi Fredrik som fyllt 31 🎉 Vänner och familj mumsade smörgåstårta och fika. Jag var lagomt mör som jobbat 06.45-15.30 men ändå lyckas Fredrik somna före mig. Han är så.jäkla skengravid!! Somnar före 21 varje kväll,ont i kroppen och cravings 🤔😆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0