Det rullar på

Nu är det över 1 månad sen jag gick hem från jobbet. Har inte ångrat mig 1 sekund att jag gick så fort jag fick 🙄

Dagarna går i ett och tis-tors går Vira på förskolan  9-14. Dom dagarna ser i princip lika ut: Vira vaknar mellan 06-06.30 (😴😴😴) och vi har mysmorgon innan föris. Vi åker i stort sätt alltid bil de 500 meter då jag åker direkt till gymmet efter lämning. Tränar,kommer hem och tar en lång dusch,äter mellis/matlåda och vilar på soffan 45 min-1.5 timme. Ibland somnar jag,ibland vilar jag bara kroppen. Städ&tvätt&plock får alltid vänta,dessa 15 timmar är mina att göra det jag vill och tycker om,min barnmorska berömmer mig för det 😉
Nu är frysen full med matlådor och kakor,bb-väskan är packad,babynest och amningskudde är tvättade,seriös nedräkning nu! Snart är vi 4 😄🙏❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0