Underbar helg i Gävle ❤

Förra helgen var magisk och den kommer jag leva på länge!

På fredagen var jag på bästa Håkan Hellström med mina kusiner. Inte sett honom sen Peace and Love 2006 så det var verkligen på tiden 😯 Och det var underbart! Galet mycket folk och härlig stämning! 
Sov hos min mormor så jag fick sova ostört hela helgen 🙏
Lördagen började med secondhand-runda med mamma,fyndade jobbskor och en sprillans ny jacka. Lunchade med pappa innan det var dags för att göra sig i ordning för återträff,10 år sedan studenten på Grillo. God mat och fantastiskt sällskap,så himla kul! Vi var ett litet gäng men då hann vi prata och skratta ikapp 😊 Vi var 4 tappra som höll ut till 01.30. 
Sov till 12 (!!!! har ju inte hänt sen 2014 😂) dagen efter och hämtade upp Fredrik&Vira på tågstationen,gud vad jag hade saknat dom!! 
Vi åt på grymma Runebergskrogen tillsammans med släkten Skarp. Åt en helt fantastisk risotto 👌
Den här helgen sparar jag i hjärtat ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0