Papa

Fredrik har varit på kurs tis-tors i veckan så vi har myst själva.
Vira är ju pappas tjej och redan på tisdag eftermiddag började hon ropa efter Fredrik,dock ej ledsen. Mest hjärtskärande var när en stor bil dundrade förbi på stora vägen och det lät som det kom en bil till oss... Hon skyndade sig till fönstret(vi har superlåga) och ropade "Papa!".
Snuttan. 

Jag har inte känt mig 100% på hur länge som helst,faller ur med träningen och nu även kosten... Fick till ett bra ryggpass igår och hittade en gammalt träningsprogram som jag gjorde för 2 år sedan som funkade bra när jag hade lite tid,hoppas på motivationsboost. Jobbar 90 % natt nu och är konstant trött och kan inte alltid träna när jag skulle vilja men nu måste jag ta mig tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0