Jag orkar inte...

I går när jag körde hem från Gävle var jag tvungen att ringa Fredrik för att hålla mig vaken,så slut. Väl hemma så tog jag värktablett  (nåt jag nästan aldrig gör) och la mig på altanen och vilade. Vaknade vrålförkyld och har faktiskt sjukanmält mig från nattjobb. Årets sjunde förkylning 😢
Jag orkar inte... 

Min pärla verkade känna av att jag inte var helt kry och var inte fullt lika speedad som vanligt, tackar.

Tänk att vara 1 år och få upptäcka världen,när genuin lycka är att rycka upp en maskros för första gången ❤

Kommentarer
Postat av: Emelie L

Fy för dessa förkylningar!! Själv har jag varit smårisig hela året känns det som, tränade idag för första gången på 6 veckor... Och då har de små liven inte börjat dagis än! Hjälp, hur kommer det bli nästa år??

Svar: Livrädd!! När börjar Elias?
Li Blom

2016-05-22 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0