Eurovision

Nu är det över,det känns tomt 😂 Man längtar och peppar så länge.

Jag hoppade på bussen kl 8.15 och var framme i Stockholm strax före kl 11,resan kändes ovanligt snabb. Ida mötte upp mig och vi åkte till Globen. Såå nöjd med våra platser med "skymd sikt" för 145 kr 👌 Ljusshowen var så grymt häftig uppifrån,när vi såg senare på kvällen var det många bidrag som inte alls var lika coola som de var live. Den STORA besvikelsen var att vi inte fick se Justin Timberlake live... Vi fick se inspelningen från gårdagens show. Var så bitter att jag knappt kunde titta på skärmen 😯

Vi åkte hem till Ida & Markus, drack vin och fixade oss och mötte upp Anna&Sebastian för tapas innan vi gick till Kungsträdgården. Det va såå kallt,kunde lika gärna varit november. Vi hejade främst på Bulgarien,Frankrike och Australien och blev väldigt chockade över att Ukraina vann! Men skönt att media inte redan bestämt vem som vinner,de hatar jag varje år.
De andra tog ett glas till men jag hade slutat dricka sedan länge,trött småbarnsmamma som man är... 

Igår åt vi lunch på Panefresco och fikade på Sally Voltaire innan jag åkte hem. Bra helg 😀🎉💞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0