Midsommar

Vilken fin midsommar!
Vi var i Hällbo hos Edlunds,kombinerat firande med att Jonas fyllt 30 år.
Vi blev bjudna på supergod mat&dryck,vi vann tipsrundan OCH musikquizet!👍
Vira var som vanligt en fröjd att ha med,så glad&charmig. Somnade i vagnen strax före 21 och sov till 01.30 när vi gick hem,då satt hon upp hela vägen och kvittrade.
06.40 gjorde hon morgon och då gick Fredrik upp och vid 9 byttes vi av. När hon somnade vid 11.30 så gick Fredrik upp och jag la mig... vips var klockan 14.15 😳 Sova bort en solig dag men det behövdes väl.
Igår grillade vi hos Erik och Linnea och ikväll har vi inga planer. Jag ska träna och sen vill jag helst titta på film och ladda inför 50 timmars jobbvecka.


Kommentarer
Postat av: Helen

Snygga klänningen!!!

Svar: Tack 😄 Köpte den på rea på Lindex för 3 år sedan 😉
Li Blom

2016-06-26 @ 21:15:55
URL: http://overgrownemo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0