Torsdag

Idag tog jag eftermiddagen för mig själv. Reashoppade,storhandlade och tränade. 
Köpte massa fint till Vira,några storlek 80 men det mesta i 86/92. Eftersom hon har 74/80 fortfarande hoppas jag att hon kan ha de till nästa sommar. Klänningarna och suiten kan hon förhoppningsvis ha på Kreta även fast de är lite stort 😊

Tog en extra lång kvällspromenad och det ger jag fan i nästa gång. Myggen är som besatta här och de tar sig i under Viras myggnät så hon vaknade såklart när jag var halvvägs in i vagnen och dödade mygg. Hon hade sovit 50 min... alla föräldrar vet vilken fail detta är. La 45 min på söva om,hon sover 5 min sen kräks hon över hela sängen... (Ej sjuk,det händer ibland). Så nu är vi vakna båda två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0