Vecka 3

Måndag: Öppna förskolan med Frida & Ivar.  Inte varit där på ett tag för babysången är under Viras sovtid men nu ska vi börja gå regelbundet igen. Sen veckohandlade vi på Lidl och åkte hem. Jag sov när Vira sov och sen åkte jag till gymmet när Fredrik kom hem,tränade rygg & axlar. 
Tisdag: Vanlig hemmadag. När Fredrik kom hem åkte jag till gymmet,tränade armar.
Onsdag: Vanlig hemmadag. Fredrik jobbade över och var på fotbollsträning så vi var ensamma hela dagen.
Torsdag: Valbo Köpis med Nathalie och barnen,härligt att ses. Sen middag hos mormor med mamma. Bra dag!
Fredag: Tränade när Vira var hos svärmor,körde ben. Mys med kusin Elmer 😍
Sen åkte vi till Alfta och badade med Ivar&Tuva med föräldrar,så mysigt. Efter badet fick vi pizza&rödvin hos Frida&Ante. Vira somnade i Fridas famn,det händer ju typ aldrig och när det händer är det hos favoriten Frida 😊
Lördag: Helt oplanerad helg. Mamma skulle hälsa på men blev sjuk. Vi gjorde ingenting på förmiddagen och på eftermiddagen tränade jag,rygg&axlar igen. Till middag åt vi min favo: kyckling,grönsaker,fetaost&gucamole i pitabröd 👌
Söndag: Äntligen en ordentlig sovmorgon! Vi sover så jävla uruselt så det var välbehövligt. Vira är med sin farmor och jag är vet inte riktigt vad jag ska hitta på 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0