Utekväll

Förra helgen var jag hemifrån i ett dygn! Var så pepp,vet att vissa mammor kan oroa sig för sånt men jag är inte en av dom :P
Jag & Ida hade äntligen bokat dejt och vi åt god middag på Pinchos och drack drinkar på Olearys. Vi hade mycket att ta igen,pratade inte med någon annan än varandra ute,hehe.
Jag fick låna kusin Fannys lägenhet och såg fram emot att sova själv,hela natten och sovmorgon men jag lyckades sova 3.5 timme. Sover alltid uruselt när jag druckit alkohol och tyckte att sängen var alldeles för mjuk,såå typiskt. Men jag var fräsch som en nyponros ändå,hehe. Frunch med kusin Emelie,moster Bitta och morfar&Kerstin innan jag hoppade på tåget hem.
Viran studsade emot mig med ett leende och kröp upp i famnen :)
Så nöjd med mitt dygn på vift ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0