Jahopp

Då var 4 månaders nattjobb avklarat. Nu väntar jag på nytt vikariat,det kan ta 3 dagar,det kan ta 3 veckor. Hoppas iallafall på ledig i 2 veckor,en mysvecka med Vira och en med fokus på inskolningen. 

Bjöd kollegerna på raw choklad och nötkaka i natt som jag faktiskt åt som andra frukost när jag klev upp kl 13 😄 Mycket god och mäktig!
Åkte direkt till gymmet för ett snabbt benpass och sedan hämtade jag Vira.
Vi åkte till Lidl och fyndade. Allt detta för 280 kr! Tröja,4 par strumpor,7 avokado som alla kommer bli perfekta,1 kg kyckling,halloumi och flintastek osv!.
Jag är helt galen i Lidl,har appen och på måndagar&torsdagar kommer nästa veckas erbjudanden och jag läser direkt 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0