Fin vecka

Varit ledig hela veckan med min gobit,som jag längtat! 
Måndag: Hemmadag. Liten promenad bara.
Tisdag: Lek hemma hos Ivar. 
Onsdag: Lek hos farmor med dagbarnen. Vira skiner upp när hon ser dom och barnen blir jätteglada när hon kommer 😊
Torsdag: Hemmadag. Långpromenad.
Fredag: Öppna förskolan med Ivar.
Under sången kastade hon sig in i mitten, tittar på barn och flinar upp sig mot vuxna. Plötsligt börjar huvudet snurra och jag tänker "åh nu letar hon efter mig,hon kanske känner sig osäker",hon ser mig-flinar upp sig och fortsätter sin charmturné😆 
Vi tog en långpromenad och på eftermiddagen besökte vi hennes blivande förskola som ligger rakt över gatan,i augusti börjar hon! Sjukt. Även där var det full fräs och pedagogen sa "vad social hon är",kul!
Mamma&bror hälsade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0