Inställd tisdag

Dessa utvecklingsfaser och tänder...
Gnällig bebis!!
I går fick vi ställa in förmiddagen och satsa på eftermiddagen,fika med de små kompisarna.
I dag skulle vi till Gävle men nej,kan inte göra en så "stor" tripp men en gnällspik,det är tillräckligt bökigt ändå.
Hon somnade 20 igår,vaknade 23,01,03,05 och vaknade på fel sida 06.30. Och nej,hon är inte hungrig,vill inte äta ens hälften av gångerna. Däremot tvärtätt i näsan,bara på nätterna...  Aja livet med barn,hade inte räknat med nåt annat men satan vad trött man blir.
Nu har vi vilat igen oss,hon sov 3 timmar och jag 2 timmar :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Elias körde exakt samma tider i natt han också. Så förstår precis hurtrött du är! Jag skyller också på tänderna.

Svar:
Li Blom

2015-10-20 @ 17:13:17
Postat av: helen

Samma här! Just nu kör Robert omkring honom i sittdelen på vagnen som nåt sista desperat försök att få honom lugn och jag tar igen mig lite vid datorn. Man kan ju bli tokig för mindre. Väx, unge! :D

2015-10-20 @ 20:48:12
URL: http://overgrownemo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0