Kass torsdag

Efter en natt med alldeles för lite sömn fick jag lite sovmorgon till strax före 8.
Brukar alltid: Lägga Vira i gymmet-sätta på vattenkokaren till kaffet-gå på toa.
Men av någon anledning satte jag aldrig på vattenkokaren och när jag var på toa sa det:
Tjooooff.
Just det,idag är det planerat strömavbrott 8-10 och nu har jag inget kaffe!!!!!
Katastrof. 
Och kl 10 släpps biljetterna till Eurovision och jag har ingen ström och lite batteri på telefonen... När Vira sov förmiddag så satte jag mig i bilen för att ladda telefonen och ställa mig i det virtuella
"väntrummet". Lagom tills det är min tur blir det error men då är strömmen tillbaka så stärkt av kaffe kan jag nu sköta allt via datorn. Trodde jag.
Error,utslängd och diverse krångel,får sämre och sämre platser,helt splittade och tills allt var slut... I 2.5 timme höll jag på. Jävla jävla jävla skitsystem!! Hoppas på andra biljettsläppet (vill gå på sista genrepet) och kommer vara sjukt bitter tills dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0