Sista träningspasset

Idag (39+3) kördes det sista träningspasset den här graviditeten!
Så nöjd&tacksam över att kroppen fungerat
så himla bra :) Hoppas att på snabb läkning efter snittet-inte för att träna igen utan för att känna mig pigg&rörlig.Träningen kommer så småningom,känner noll stress. Kan nog bero på att jag hållt igång fram till nu,skillnad om jag varit inaktiv ett par månader redan. Tycker det är för stor press på att komma iform snabbt efter graviditet samtidigt som  det pratas alldeles för lite om träning under graviditeten och det här med att äta för 2... Ond cirkel!

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Du är så jävla grym! Herregud, några dagar innan förlossning. Jag älskar din inställning :-)
Hoppas allt går bra nu då med bebis å allt!

Svar: Tack :)
Li Blom

2015-05-11 @ 19:51:54
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0