V12&13

V 12
Måndag: Axlar&armar,10 km cykling
Tisdag: 11 km cykling
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: Rygg&ben,halvt Body balance pass
Lördag: Kort promenad
Söndag: Vila

Planerat v 13 
Måndag: Promenad
Tisdag: Gravidyoga,cykel
Onsdag: Armar&axlar
Torsdag: Promenad
Fredag: Simma
Lördag: Vila
Söndag: Rygg&ben

Ingen vidare träningsvecka men i onsdags var jag så trött i ryggen att jag fick sitta på en stol och laga mat... På torsdagen städade jag ur mitt arbetsrum istället och i helgen var vi bortrest. 
Nu har jag all tid i världen att röra på mig men kommer planera smart,inte åka 4 mil bil tur&retur bara för träning,ta bussen och åka hem med Fredrik eller träna i gymmet som ligger 1.6 mil bort istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0