Yoga

Igår var jag på yoga,90 min tillochmed!
Var mitt första yogapass på 1.5 år och definitivt mitt första pass som  gravid ;)
Men det gick bra,vissa positioner var lite krångliga ned magen och det går ju inte att ligga på mage såklart men jag gjorde så gott jag kunde. Det var så skönt! Att bara få yoga andas är ju galet avslappnande så jag ska fortsätta gå på tisdagar om jag hinner... jag slutar nämligen 18.45,måste packa in mig i bilen,åka 4 mil, (gärna kissa innan också...) och infinna mig i yogasalen innan 19.30. Hade andan i halsen igår kan jag säga ;)
Jag njöt iallafall och vid varje chans jag fick la jag händerna på kulan för att känna sparkarna och jag tänkte:
Ska jag bara få bära dig i max 15 veckor till?
Det är verkligen helt fantastiskt att vara gravid! Men om max 15 veckor börjar det nya livet med en ny liten person som jag redan avgudar ♥
Livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0