Fredag

Tror att jag hade en nära perfekt dag i fredags:
-Lång frukost.
-Solade lite snabbt.
-Tränade.
-Frisörbesök (nu är klockan 13 liksom!)
-Solade lite till.
-Åkte till Valbo köpis.
-Beställde ny soffa (kommer i oktober :)
-Kikade lite i affärer men hittade nada förutom ett "V"-halsband på 75%rea.
-Kaffe hos Zoeys familj,vi träffades på inskrivningen på BB,vi snittades samma dag och det skiljer 2 timmar mellan Zoey&Vira :) 
-Åkte runt och visade Fredrik Strömsbro,Forsby&Åbyggeby där jag växte upp,hej nostalgi&hemlängtan...
-Sushi i solnedgången. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

missade arbetsförmedlingen, hörde att du inte skulle få fortsätta efter viraledigheten 😭

Svar: Jag är föräldraledig.... Och jag har varit tydlig med att jag inte ska återgå,tror du missförstått situation,som vanligt... Inte den vassaste kniven i lådan. Tydligen har det inte hänt nåt mer i ditt liv under sommaren eftersom du måste vara så nyfiken på mitt.
Li Blom

2015-08-18 @ 14:27:22
Postat av: Sofie

Hej! Har läst din blogg ett tag nu! Är så glad för er skulle att koliken är över nu! :)
Ni har en väldigt söt dotter måste jag säga!
Tråkigt bara med denna människa som sitter bakom en skärm och skriver elak saker till dig stup i kvarten! Ta inte åt dig! Hen är bara avensjuk på erat liv! Hoppas ni får en bra vecka ! Kram

Svar: Tack så mycket :) Försöker att inte ta åt mig men det är lite obehagligt :/ Tråkigt med troll! Kram
Li Blom

2015-08-18 @ 21:56:23
Postat av: Sofie

Förstår att de obehagligt, skulle jag med tycka. Men skit snack och mobbning handlar mest om avensjuka och osäkerhet! Du och din dotter är jätte fina! :)

Svar: Ja så är det :) Tack tack :)
Li Blom

2015-08-19 @ 10:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0