v 38,39&40&41-När motivationen är i botten.

V 38
Måndag: - (Promenera i Sthlm hela dagen)
Tisdag: Armar+mage
Onsdag: Rygg
Torsdag:  -
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: -
 
V 39
Måndag: -
Tisdag: Promenad 9.3 km
Onsdag: Rygg,biceps
Torsdag:  Armar+mage
Fredag:-
Lördag: -
Söndag: -
 
V 40
Måndag:Simma 800 meter
Tisdag: Promenad 6.6 km
Onsdag: Promenad 6.7 km
Torsdag:  Rygg+mage
Fredag: -
Lördag: Promenad 6.7 km
Söndag: Promenad 3 km. Ben,axlar,bröst+mage
 
Planerat v 41
Måndag:Promenad
Tisdag: Rygg
Onsdag: Ben+mage
Torsdag: Simma
Fredag: Armar
Lördag: Promenad
Söndag: Promenad. Bröst,axlar
 
(Brukar skriva VILA när jag inte tränat men som Paolo Roberto säger: Man förtjänar att vila när man tränar hårt. I have not.)
 
Jag har tränat väldigt regelbundet i 7 år och jag kan ärligt säga att jag aldrig haft så dåligt med motivation som nu. Jag har en tendens att bara köra på (gäller allt) och sällan känna efter. Nu har jag en del grejer som tynger ned min vardag och då brukar träningen hjälpa men inte den här gången. Lösningen har blivit nytt upplägg och massa mental pepp.
Jag har funderat på vad jag saknar med min träning och kommit fram till att jag saknar att simma! Så jag köpte ett 10ggr kort till att börja med,väldigt skönt!
Nu ska jag jobba mig tillbaka :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0