Tisdag

I går var jag i Gävle hela dagen,åkte 11 och kom hem 22.Först 3 timmars fika med Ida.Sen hem till Carro för kaffe och mys med hennes goa ungar.Sen vidare till mamma för fika med henne och bror,Sara,Fanny och mormor&Svante.Bra passa på att träffa alla när man bor lite avsides som vi gör ;)Idag har jag tränat,varit på biblioteket och lagat matlådor. Skulle jobba hemifrån med träningsprogram men jag har fan inte orkat. Tur att jag jobbar bäst under press ;)Dagens pass:Uppvärmning: 2 lättare set bicepscurl+tricepspress med hantel-3set bicepscurl+ tricepspress med hantel-3 set skullcrush+smal bänk (12.5 kg stång bara)-4 set pushdown-4 set negativa hammercurls-4 set curl med viktskiva+ tricepspress med viktskivaJag kör numera nästan alltid 3-4 set och mellan 10-15 reps. Känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0