Formtoppen

Elina 
Kan du göra ett eget inlägg där du berättar mer om Formtoppen? :-) Vad kostar det? Passar det alla? M.m m.m.
 

Vad är Formtoppen?
Formtoppen är vad vi kallar PT-gruppen på Active sportsclub i Söderhamn.
Jag jobbar tillsammans med en liten grupp om 5-6 personer i 8 veckor.
Tillsammans tränar vi i gruppen 1 gång i veckan (både ute&inne) och deltagarna tränar 2-4 pass själv (beroende på mål) som jag tillhandlahåller med uppdateringar  under dessa veckor. Tillsammans sätter vi upp realistiska mål för dig. 
Deltagarna följer kostupplägg och tillsammans peppar&tipsar vi varandra på en sluten grupp på Facebook.
Jag kan LOVA svett,träningsvärk,massa skratt och nya vänner. 
Äter du enligt kostupplägget och tränar enligt träningsprogrammet kan jag garantera fina resultat.
-För vem passar Formtoppen?
Passar alla åldrar och utgångslägen. En fördel är om du kan "hoppa och skutta" så vi jobbar mycket med egen kroppsvikt och det blir en del hopp & intervaller.
Det spelar ingen roll om ditt mål är att gå ned i vikt/springa snabbare/forma om kroppen/bygga muskler, ditt enskilda träningsupplägg styr dig mot dina mål.
Du ska kunna träna med gruppen på fasta tider vilket är tisdagar kl 16.00
 
Är du intresserad eller har några frågor?
Maila då mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för ditt svar! Vad kostar det? :-)

Svar: 3500 kr :)
Li Skarp

2014-03-20 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0