Veliga Lisan...

Nu har jag preliminärbokat tid på salong för bröllopshår...
Från början tänkte jag vänta för att se hur långt jag fick ut håret. Men bokade klipptid på salongen där jag går på ansiktsbehandling för att känna in om det var salongen för mig. Det var det inte!! Frisören log inte en enda gång och hon ropade flera gånger över salongen till kollegorna(ej jobbrelaterat utan om fest...) och trots att jag berättade att jag varit hårmodell och ska gifta mig så ställde hon inte en enda följdfråga!!! Som om jag skulle träffa någon som tränat med PT och vara helt ointresserad... Kändes inte rätt. Så jag la det på is och bestämde mig till 95% att fixa håret själv... men nästa klipptid bokade jag på en annan salong där servicen var toppen och fick jättefint bemötande trots att jag hade sista tiden före midsommarafton.
När jag själv jobbar med människor så vet jag hur viktigt det är med ett bra första intryck,att vara trevlig&hjälpsam och ha nära till skratt! Sunt förnuft egentligen...
Men nu ska förhoppningsvis hår&smink fixas på salong! Och till halva priset i jämförelse med den otrevliga salongen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0