Träningsskola&grym PT-kund

För ett par år sedan trodde jag aldrig att jag skulle vilja jobba med barn men det är ju det roligaste som finns och jag är uppenbarligen bra på det.
Haft min sjätte träningsskola och det är ju så roligt!
Det grämer mig som fan att jag inte kom på det här tidigare,känns inte aktuellt att plugga i 3 år(nåt borde jag ju få tillgodogöra mig från mina tidigare studier) till för att bli idrottslärare.
Men det är en mycket senare fråga i så fall.


Det här är Erika. Hon har gått ned 11.8 kg på 3 månader. Hon har diabetes typ 1 men har nu fått sänka sitt insulin kraftigt och hennes dietist jublar och ger att det är så bra som det kan bli. Erika jobbar och har 3 barn i familjen men satsar på 4 träningspass i veckan. Hon har vilja av stål och stegar in på gymmet antingen före jobbet vid kl 05-06 tiden eller på kvällen vid kl 20-21.
Så stolt över henne och att jag har fått hjälpa henne mot ett lättare och HÄLSOSAMMARE liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0