Midsommarafton

År 2009,2011,2013 och nu 2014 har jag spenderat midsommar på nattjobbet.
Förra året var jag med på festligheterna tills det var dags att bege sig mot jobbet men det ville jag inte göra i år,det är självplågeri!
Så idag sov jag till kl 14 (!!),tagit långfrukost och nu sitter jag på min motionscykel. Till middag ska jag äta ett paket kräftor så det går ingen nöd på mig :)


Midsommar 2012 var Lillbabs med på flotten. Då hade vi en riktig "pripps blå"midsommar med strålande sol,badtunna,god mat och massa skratt. Och hon var så duktig&fin i sin flytväst♥ Förutom när hon åt upp halva midsommartårtan :P
Hon fattas mig något otroligt,det är fortfarande tufft att tänka på henne utan att tårarna rinner :/

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh, finaste tussen! <3

2014-06-23 @ 19:48:50
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0